Regulamin

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu i zasady realizacji zamówień składanych za pośrednictwem serwisu internetowego, zgłaszania reklamacji i trybu ich rozpatrywania.

2. Właścicielem sklepu internetowego KASYSERWIS jest:

Grupa Promes sp. z o.o. Nip 5472228150

3. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym Kasyserwis.pl , zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna posiadająca pełną osobowość prawną lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepie internetowym Kasyserwis.pl jest właściciel Sklepu firma Grupa Promes zwana dalej Sklepem.

4. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski (o ile nie napisano inaczej w opisie produktu).

5. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym Kasyserwis.pl są wartościami brutto i zawierają podatek VAT. Podane ceny są w PLN i nie zawierają kosztów przesyłki – koszty przesyłki (łączne dla całego zamówienia) podane są po dodaniu produktu do koszyka, przed złożeniem zamówienia.

6. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie Sklepu tj: Imię, Nazwisko, adres wysyłki, telefon kontaktowy. Bardzo ważnym jest aby Klient dokonujący zamówienia potwierdził chęć zakupu w e-mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia klikając na odpowiedni link w wiadomości. Naruszenie powyższych zasad skutkować będzie anulowaniem zgłoszenia.

7. Sklep Kasyserwis.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną – sprzedaje sprzęt fiskalny klientom końcowym, zafiskalizowany i serwisowany przez serwis Kasyserwis.pl bądź jeden z serwisów partnerskich.

8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, jednak Sklep Kasyserwis.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze sklepu ze względów technicznych.

9. Warunki płatności:

– Przedpłata na konto firmy Grupa Promes sp. z o.o.
(numer konta zostanie podany w e-mailu potwierdzającym zakup) – wysyłka w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

10. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu podsumowującą przyjęte zamówienie. Sklep Kasyserwis.pl zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji. Zamówień, których nie uda się potwierdzić w ciągu 2 dni roboczych lub których z przyczyn technicznych nie będzie można zrealizować będą usuwane z systemu.

11. Warunki dostawy:

– Towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost.

– Koszty przesyłki zakupionego towaru pokrywa Klient.

– Dostarczoną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek braków lub widocznych uszkodzeń mechanicznych należy zażądać sporządzenia protokołu szkody/protokołu niezgodności i odmówić przyjęcia przesyłki.

12. Każda transakcja potwierdzona jest wystawieniem faktury PROFORMA – dostępna i gotowa do pobrania w Panelu Klienta (jeżeli Klient dokonał rejestracji w sklepie Kasyserwis.pl) jak i wysyłana e-mailowo (wraz z potwierdzeniem zamówienia, dostępna w załączniku)

13. Reklamacje i zwroty:

Zgodnie z „Ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, Konsument może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku chęci zwrócenia towaru prosimy o kontakt z obsługą Sklepu. Konsument odsyła towar na własny koszt, natomiast Sklep zwraca Konsumentowi całość wpłaconej należności. W przypadku gdy zwracany towar został rozpakowany i używany, Sklep zgodnie ze wspomnianą ustawą ma prawo do potrącenia ze zwracanej należności kosztów umniejszenia wartości towaru.

– W przypadku gdy towar okaże się niesprawny w momencie zakupu (do 14 dni od odebrania paczki) Klient ma prawo, po wcześniejszym kontakcie z obsługą Sklepu, do zwrotu towaru (np. w systemie door-to-door). Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Sklep wymieni reklamowany przedmiot na sprawny, a gdyby było to niemożliwe (np. z powodu niedostępności danego towaru) zaproponuje towar inny, o porównywalnych parametrach bądź zwrot całości wpłaconej kwoty, oraz pokryje koszt zwrotu towaru przez Klienta. Prawo do zwrotu nie przysługuje jeżeli towar został uszkodzony przez Klienta. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

– Prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje firmom, gdyż ustawa z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 dotyczy wyłącznie konsumentów. Konsument według Kodeksu Cywilnego jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku chęci zwrotu towaru przez firmę, Sklep Kasyserwis.pl naliczy opłatę wynoszącą 25% ceny zwracanego towaru, nie mniej niż 30zł. Są to koszty testowania i przepakowywania zwracanego sprzętu.

14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

15. Ochrona danych osobowych

– Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz ewentualnego (na życzenie Klienta) zopiniowania go w serwisie Ceneo.pl . Przesyłanie ich odbywa się z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Na życzenie Klienta wszelkie dane osobowe zostaną usunięte z bazy Sklepu.

16. Polityka plików cookies

– Sklep Kasyserwis.pl informuje, że podczas przeglądania strony internetowej Sklepu używane są pliki „cookies”, czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane w komputerze Użytkownika, które pozwalają prawidłowo przejść proces składania zamówienia w sklepie, jak również służą do opracowywania ogólnych, statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników ze strony internetowej sklepu Uzyskane w ten sposób przez Sklep „cookies” są całkowicie anonimowe i w żadnym wypadku nie są kojarzone z konkretnym i zidentyfikowanym Użytkownikiem. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zablokowania generowania plików „cookies” poprzez wybranie odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej.

17. Gwarancja

– Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

– W przypadku awarii produktu Klient powinien skontaktować się ze Sklepem. Obsługa Sklepu pomoże w procesie gwarancyjnym.

18. Złożenie zamówienia za pośrednictwem automatycznych mechanizmów Sklepu nie jest jeszcze zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Obsługa Sklepu telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej (także za pomocą systemu automatycznego mailingu) sygnalizuje Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji i wówczas jest zawierana wiążąca umowa kupna-sprzedaży.

19. Wszystkie nazwy zastrzeżone i znaki towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.

20. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Kasyserwis.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.